آیین تجلیل از کارگران #شهرداری_رودهن به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش روابط عمومی شهرداری رودهن:آیین گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور #صفری شهردار ،خانم #بابابیک رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند،#گنجی معاون شهردار و پرسنل شهرداری در حسینیه قمر بنی هاشم برگزار گردید. 🔹در این مراسم از کارگران نمونه و بازنشستگان سال ١۴٠۴ شهرداری رودهن با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر به آمد. 🔹در حاشیه این مراسم #صفری شهردار ضمن تبریک روز کارگر عنوان کرد: نقش و جایگاه کارگران هیچ گاه فراموش نخواهد شد و کار و تلاش تک تک شما کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش بسزایی داشته و با یاری و همراهی شما می توانیم به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است دست بیابیم.